Vergunningen APV en bijzondere wetten

De module Apv en bijzondere wetten bevat alle benodigde functionaliteiten en content voor het behandelen van aanvragen van onder meer horeca-, exploitatie- en evenementenvergunningen. De module zorgt ervoor dat alle processtappen makkelijk zijn te doorlopen en de actuele content levert voor elke stap de juiste documenten.

Inzicht in het proces

De module brengt alle aanvragen overzichtelijk in kaart. De werkvoorraad geeft u inzicht in het aantal aanvragen per processtap, van vooroverleg, aanvraag, ontvankelijkheid, beoordeling tot en met publicatie. Processstappen worden automatisch aangepast aan de hand van door de gebruiker ingevulde informatie. Zo heeft u op elk moment overzicht in alle aanvragen.

Voor elke stap de juiste brief

De module bevat alle basisbrieven voor vergunningenverlening. Voor elke processtap beschikt u over de juiste brief en juridische achtergrondinformatie zoals wetteksten en toelichting. Zo stelt u met één druk op de knop een verzoek om aanvullende gegevens op. Met onze professionele brievenmodule vermindert u uw adminstratieve lasten.

Veel gebruikte functionaliteiten

  • Planning en werkvoorraad

    Koppeling met werkvoorraad en kalender

    Met Digitale Checklisten heeft u altijd inzicht in de werkvoorraad. Van iedere zaak ziet u de status en de voortgang. Een handige kaart toont alle geselecteerde zaken. Iedere actie die u inplant verschijnt in de kalender en u ontvangt een notificatie op de startpagina en per mail.

  • Basisbrieven

    De juiste brief voor iedere stap

    Met onze basisbrieven heeft u met één druk op de knop de juiste brief. Voor iedere stap in het vergunningenproces stelden onze juristen basisbrieven op. Iedere brief is gekoppeld aan de juiste wetsartikelen en toelichting. U kunt meteen aan de slag met uw logo op onze brieven of voeg templates in uw eigen huisstijl toe. Met onze basisbrieven voor de reguliere en uitgebreide procedure bent u klaar voor de Omgevingswet!

  • Digitale handtekening

    Directe autorisatie

    Digitale compliance werkt niet zonder gedigitaliseerde autorisatie. Digitale Checklisten maakt daarom gebruik van digitale handtekeningen zodat alle beschikbare documenten direct en officieel bekrachtigd kunnen worden.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.