Praktisch - Slim - Effectief

Door de toenemende complexiteit van wet- en regelgeving en de professionalisering van informatievoorziening bij instellingen en het bedrijfsleven, worden werkprocessen steeds ingewikkelder. In een paar eenvoudige stappen creëert Digitale Checklisten overzicht, wordt alle benodigde kennis ontsloten en biedt het kant en klare oplossingen.

Dit kan Digitale Checklisten voor u betekenen:

Minder administratie

Met Digitale Checklisten bent u écht met uw vak bezig in plaats van de administratie daaromheen. Relevante bevindingen registreert u gemakkelijk en slechts 1 keer. Omdat Digitale Checklisten altijd up to date is met de meest actuele wet- en regelgeving, beschikt u automatisch over de juiste informatie en kennis om uw werk te doen.

Vertel me meer

Direct een volledig rapport

Zodra u een checklist heeft ingevuld, produceert u met één druk op de knop een volledig rapport. Inclusief persoonlijke opmerkingen en afbeeldingen die u eenvoudig zelf kunt toevoegen. Door het gebruik van eenduidige vraagstelling en uniforme basisteksten staan deze rapporten garant voor professionele monitoring van ieder werkproces.

Laat maar eens zien

Altijd inzicht in de stand van zaken

Via Digitale Checklisten beschikt u op ieder moment over gedetailleerde informatie van de uitgevoerde werkzaamheden. Alle gegevens worden visueel in dashboards gepresenteerd. Zo heeft u in één oogopslag inzicht in de laatste stand van zaken. De uitkomsten zijn eenvoudig te vertalen naar uw eigen strategieën en direct beschikbaar als managementrapportages.

Geef eens een voorbeeld

NIEUW! Pilot

Hoe weet u nu zeker dat onze oplossingen de juiste voor u zijn? Heel simpel: door een pilot! Onze ervaren trainers leren u alle mogelijkheden. DC is volledig plug-and-play waardoor u de software direct tijdens uw normale werkzaamheden kan toepassen. Zo ervaart u in 3 maanden en voor slechts € 750 pp. wat de voordelen voor uw team zijn.

Vraag naar de mogelijkheden

Zelf processen inrichten

Digitale Checklisten is inzetbaar voor alle denkbare werkprocessen. Sterker nog: u kunt uw eigen werkproces eenvoudig zelf inrichten. Zo bepaalt u ook zelf de opbouw en inhoud van de dossiers en kunt u de status aangeven van iedere fase in het proces.

Hoe werkt dat precies?

Precies weten wat er moet gebeuren

Bij alle mogelijke aandachtspunten die worden vastgelegd, laat Digitale Checklisten direct de bijbehorende actie zien. Door hier vervolgens een persoon en einddatum aan te koppelen, is ook meteen duidelijk wie, wat, wanneer moet doen.

Dat wil ik ook!

Gewaardeerd door professionals, Gebruikt door experts

De compliance software van Digitale Checklisten is ontstaan vanuit het omgevingsrecht. Inmiddels bedienen we experts op steeds meer vakgebieden.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.