Features

Van voorbereiding tot uitvoering, van rapportage tot analyse: met Digitale Checklisten beschikt u over alle relevante functionaliteiten om uw processen zo goed en efficiënt mogelijk uit te voeren. En u bepaalt zelf welke functionaliteiten u gebruikt.

  • Actuele content

    Altijd up-to-date

    Digitale Checklisten omvat kant en klare checklisten voor de meest uiteenlopende wet- en regelgeving. Dankzij onze redactie van juridische professionals en nauwe samenwerking met gespecialiseerde online platforms, is deze content altijd up-to-date. Zo weet u direct welke eisen er worden gesteld en ziet u tijdens de controles meteen of daaraan wordt voldaan.

  • Checklist op maat

    Zelf dossiers, checklisten en processen inrichten

    Er zijn vele checklisten direct beschikbaar, voor allerlei branches en verschillende vakgebieden. In een paar eenvoudige stappen maakt u zo’n checklist aan. Maar net zo gemakkelijk voegt u vragen toe en kunt u ze verwijderen. Zo creëert u zelf dossiers die zijn afgestemd op uw specifieke werkproces en situatie.

  • Directe rapportage

    Presenteer in pdf of andere bestandsformaten

    Ingevulde checklisten, persoonlijke bevindingen en eventuele toelichtingen kunt u meteen presenteren in een compleet rapport. Dit voorkomt onnodig dubbel werk en vereenvoudigt tijdrovende administratie.

  • Digitale handtekening

    Directe autorisatie

    Digitale compliance werkt niet zonder gedigitaliseerde autorisatie. Digitale Checklisten maakt daarom gebruik van digitale handtekeningen zodat alle beschikbare documenten direct en officieel bekrachtigd kunnen worden.

  • Persoonlijke noot

    Zelf opmerkingen en foto’s toevoegen

    Tijdens het invullen van een checklist kunt u uw persoonlijke bevindingen simpel toevoegen. Als een tekstuele opmerking maar ook als foto’s om situaties te verduidelijken. Deze extra informatie kan direct worden gedeeld en is meteen beschikbaar voor rapportages.

  • Offline modus

    Altijd klaar voor gebruik

    Met Digitale Checklisten kunt u op ieder moment en elke locatie u werk doen. Ook wanneer de internetverbinding even wegvalt, is het mogelijk om door te werken. Alle gegevens worden opgeslagen op uw apparaat. Digitale Checklisten synchroniseert de mutaties automatisch, zodra u weer online bent.

  • Eenvoudig samenwerken

    Samenwerken in hetzelfde dossier

    Samenwerken staat centraal bij Digitale Checklisten. Alle informatie is overal voor iedereen beschikbaar en toegankelijk. Zo kunt u met meerdere personen in één dossier te werken. Omdat ook uw collega’s opmerkingen mogen toevoegen in dezelfde checklist, kunt u nog efficiënter informatie uitwisselen.

  • Backend Integratie

    Data-uitwisseling mogelijk

    Digitale Checklisten werkt met open koppelingen. Om data-uitwisseling met bestaande backend systemen naadloos te kunnen laten verlopen, wordt de benodigde informatie over onze API zoveel mogelijk met uw bedrijf gedeeld.

  • Professionele service desk

    Snel, kundig en proactief

    Digitale Checklisten is een SaaS-product. Oftewel: Software As A Service. Voor ons zijn de software en de service even belangrijk. Dat betekent dat er op de servicedesk ook altijd een programmeur aanwezig is. En als het nodig is, schakelen we direct door naar de specialist die u nodig heeft.

  • Professionele documenten

    Brieven rollen met 1 klik uit het systeem

    Alle bevindingen, conclusies en acties die Digitale Checklisten genereert, worden automatisch in heldere en eenduidige teksten vertaald. Deze teksten kunt u centraal beheren en aanpassen. Bovendien is het schrijven van adviezen of brieven verleden tijd: die komen met 1 druk op de knop kant en klaar uit het systeem.

  • Veilig delen met derden

    Veilige toegang geven aan derden

    Digitale Checklisten geeft u de optie om externen toegang te geven tot een specifiek dossier of een checklist. U bepaalt zelf welke lees- en schrijfrechten de uitgenodigde persoon heeft. Door een link krijgt de persoon toegang tot de gedeelde informatie direct uit het systeem. Met deze informatie kunt u snel informatie met personen buiten uw organisatie delen zonder dat u de controle over de informatie verliest.

  • Slimme vragenbomen

    Bouw je eigen slimme formulieren en checklisten

    Met onze slimme vragenbomen bouw je zelf de juiste checklist. De vragenbomen leiden je door iedere checklist of formulier. Zo beantwoord je alleen die vragen die relevant zijn voor jouw werk.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.