DC staat voor je klaar: taken van klanten

Beheerders van Digitale Checklisten dienen regelmatig verzoeken in om taken voor hen uit te voeren. Deze taken bestaan onder meer uit het aanmaken van nieuwe accounts, het opstellen en/of aanpassen van checklisten en checklistvragen en technische vragen over het gebruik van de applicatie. Ben je benieuwd naar het proces van indiening tot afronding van een taak, lees dan verder!

Vergadering meeting

Digitale Checklisten hecht veel waarde aan het leveren van service aan beheerders en gebruikers. De teams Servicedesk en Customer relation, het juridische contentteam en de technische afdeling spelen daarin een belangrijke rol. Elk team beschikt over de juiste expertise binnen hun vakgebied. Hierdoor ontlasten wij beheerders en gebruikers zo goed mogelijk binnen een - afhankelijk van het verzoek - afzienbare tijd.

Goede bereikbaarheid Wij verlenen onze service door de goede beschikbaarheid van onze applicatie en helpdesk. Beheerders weten ons via verschillende kanalen te vinden. Zo is de Servicedesk op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 17.30 uur. Naast de telefonische bereikbaarheid zijn wij ook per e-mail beschikbaar om vragen te beantwoorden. Giannina Supusepa is het gezicht en aanspreekpunt van de Servicedesk. Op basis van de behoefte van de klant bepaalt Giannina of zij de klant direct kan ontlasten. Het gaat hierbij om verzoeken zoals het aanmaken van accounts, moeilijkheden bij het inloggen in de applicatie, zoeken naar checklisten en checklistvragen en zo meer. Albert Oost Lievense (Customer relations manager) belt indien nodig de gebruiker om meer informatie voor een goede afhandeling van het verzoek. Juridisch en technisch inhoudelijke vragen leggen Giannina en/of Albert voor aan de teams die over die specifieke expertise beschikken.

Maak een taak aan Naast e-mail en telefonische bereikbaarheid maken beheerders gebruik van de optie 'Maak een taak aan' in onze applicatie. Door een taak aan te maken, vult de beheerder velden in zoals de naam van de taak en een omschrijving. Ook is het mogelijk om een bijlage toe te voegen. Via slimme alerts is dit proces deels geautomatiseerd en kan een verzoek eenvoudig, zorgvuldig en efficiƫnt worden afgehandeld. Zo maakt het formulier automatisch een dossier aan in Digitale Checklisten. Dit subdossier komt direct onder het hoofddossier van de betreffende organisatie en wij zien wie de taak heeft aangemaakt. Vervolgens beheert Giannina de taken door deze intern toe te wijzen. Beheerders ontvangen een bericht zodra de taak in behandeling is genomen. Het bericht toont ook de naam van de behandelaar van de taak. Op deze manier kunnen de beheerder als eigenaar van de taak en de behandelaar direct contact met elkaar opnemen over de ontwikkelingen van het verzoek. Hiermee voorkomen wij lange onnodige wachttijden.

Takenoverleg Op maandagochtend starten wij de week met een intern takenoverleg. Tijdens dit overleg bespreken we met de verschillende teams alle in behandeling genomen taken en nieuwe verzoeken. Hierdoor weten we wat er gebeurt, waar klanten behoefte aan hebben en wie waarmee bezig is.

Vragen? Mocht je vragen hebben naar aanleiding van bovenstaande, neem dan contact op met je accountmanager of de servicedesk via info@digitalechecklisten.nl / 020 3032052.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.