DC Update dag

Het team van Digitale Checklisten komt eind oktober bijeen tijdens de tweede DC Update dag. Op deze bijeenkomst presenteren de verschillende teams hun werkprocessen, laatste updates en ontwikkelingen.

Teamwork jpeg

Programma

Digitale Checklisten organiseert de DC Update dag om het werkproces van de teams te bevorderen én om een nog betere dienstverlening te bieden aan onze klanten. Gedurende deze bijeenkomst tonen de teams hun werkzaamheden. Het programma is als volgt:

Team Development:

  • Werkvoorraad
  • Terugplaatsen documenten na storing
  • Planning
  • Notificaties

Team Sales: Implementatie trajecten

Team Servicedesk: Update Servicedesk

Team Contentmanagement:

  • Planning vragenbomen
  • Podcast
  • Wet kwaliteitsborging voor het bouwen
  • Standaard toepasbare regels

De teams bekijken vanuit verschillende perspectieven bovenstaande onderwerpen om elkaar te ondersteunen, met een optimale samenwerking als resultaat. De interne DC Update dag vindt plaats op ons kantoor in Amsterdam.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.