De werkvoorraad

Heb je ook behoefte aan meer inzicht in al jouw lopende zaken? Houd je alle werkzaamheden nog steeds bij in excel? Met onze werkvoorraad behoort dat tot het verleden. Een overzichtelijke pagina met handige filteropties en een kaart tonen alle relevante werkzaamheden. En dit kwartaal gaat de werkvoorraad live. De hoogste tijd dus voor een introductie! Wat is de werkvoorraad en wat kan je ermee?

Schermafbeelding 2020-01-06 om 22.30.52

De werkvoorraad is een nieuw en veelzijdig onderdeel van Digitale Checklisten. Het stelt je in staat om alle processen te monitoren en de gisviewer brengt alle zaken en dossiers letterlijk in kaart. Het doel van de werkvoorraad is het geven van inzicht in de actuele stand van zaken. Al jouw dossiers, alle nieuwe zaken of alle ingeplande inspecties. Je bepaalt zelf welke informatie de werkvoorraad toont en met het grote aantal slimme filteropties haal je snel de gewenste informatie naar boven. Natuurlijk kan je elke gewenste selectie opslaan, zodat je steeds weer de meest recente informatie te zien krijgt.

De werkvoorraad is geschikt voor zowel individuele gebruikers als coördinatoren, teams of de hele organisatie. Iedere gebruiker ziet standaard een overzicht van ‘Mijn dossiers’ en kan dit rapport naar wens aanpassen en opslaan.

Op dit moment treffen wij de laatste voorbereidingen en maken we de eerste filmpjes met uitleg van alle functionaliteiten. Eind februari komt de werkvoorraad voor iedereen live.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.