Inzicht in de werkvoorraad

Volgende week maandag staat onze nieuwste functionaliteit, de werkvoorraad, live. Met de werkvoorraad heb je nog eenvoudiger inzicht in jouw dossiers en die van jouw team. De werkvoorraad is een overzichtelijke pagina boordevol handige functionaliteiten. Zo kan je filteren op dossiervelden en status en je eigen rapporten opslaan. En wat dacht je van een gisviewer die alle dossiers direct op de kaart zet! De werkvoorraad geeft je nog meer inzicht in jouw werkzaamheden.

Schermafbeelding 2020-01-06 om 22.30.52

Wat moet ik doen?

De werkvoorraad staat direct voor je klaar en toont standaard het rapport ‘Mijn dossiers’. Je kan de nieuwe pagina dus zonder verdere handelingen gebruiken. In het navigatiemenu aan de linkerkant zie je een informatiebutton met een kleine uitleg en een link naar onze filmpjes over het gebruik. Daar vind je bijvoorbeeld een uitleg over het filteren in de werkvoorraad, het toevoegen van extra kolommen en het opslaan van filters.

Vragen?

Heb je vragen over het gebruik van de werkvoorraad? Neem contact op met je accountmanager of bel onze servicedesk. We helpen je graag verder.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.