Lawcat Webformulieren

In samenwerking met Lawcat lanceert Digitale Checklisten een nieuwe webformulieren applicatie. Daarmee bouw je eenvoudig je eigen online formulieren voor bijvoorbeeld het indienen van aanvragen of het melden van klachten en incidenten. Je kan de formulieren eenvoudig aan Digitale Checklisten koppelen en zo ieder verzoek direct binnen Digitale Checklisten afhandelen. In dit artikel lees je meer over de mogelijkheden van de webformulieren.

Webformulieren Lawcat

Lawcat heeft een nieuwe applicatie gelanceerd waarmee je zelf webformulieren bouwt. Door middel van een link kan je de formulieren op je eigen website aanbieden. Een eenvoudige koppeling met Digitale Checklisten zorgt ervoor dat je ingevulde formulieren direct in Digitale Checklisten ontvangt en deze daar verder afhandelt. Zo kan je onder andere formulieren voor aanvragen, meldingen en klachten maken en deze processen vervolgens digitaal in Digitale Checklisten afhandelen.

Eenvoudig en slim Het bouwen van formulieren is heel eenvoudig en kan zonder enige kennis van programmeren. Je kan kiezen uit veel verschillende soorten velden zoals tekst, email, document en KvK-gegevens. Daarnaast kan je vragenbomen toevoegen zodat gebruikers alleen relevante informatie hoeven in te vullen. Verder is het mogelijk om wetsartikelen aan het formulier te koppelen zodat de invuller belangrijke achtergrond informatie kan lezen.

Ingevulde informatie direct beschikbaar Ieder ingevuld formulier wordt in Lawcat opgeslagen en is te bekijken in een overzichtelijke tabel. Daarbij kan alle ingevulde informatie worden gedownload in excel.

Koppeling met Digitale Checklisten Het is ook mogelijk om een formulier te koppelen aan Digitale Checklisten. Daarmee wordt van ieder formulier een dossier in Digitale Checklisten aangemaakt en kan je het proces direct verder in Digitale Checklisten afhandelen. Hiermee is in korte tijd veel administratief werk uit handen genomen. Via slimme alerts per e-mail zijn de processen nog verder geautomatiseerd en kan alles snel en efficiƫnt worden afgehandeld.

Enkele voorbeelden van formulieren De afgelopen maanden bouwden we samen met klanten van Digitale Checklisten al verschillende formulieren. Zo gebruikt gemeente Hoorn een formulier voor inschrijvingen voor de verschillende markten. Voor een project van Bonaire en Rijkwaterstaat maakten we een formulier voor vragen over de nieuwe milieuregels voor de BES-eilanden. Daarnaast gebruiken we de nieuwe applicatie zelf ook: de tickets met verzoeken van beheerders van Digitale Checklisten worden aangemaakt via een Lawcatformulier.

Vragen? Mocht je vragen hebben naar aanleiding van bovenstaande, neem dan contact op met je accountmanager of de servicedesk via info@digitalechecklisten.nl / 020 3032052.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.

Deze site gebruikt cookies om de site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag. Als je deze site gebruikt, ga je akkoord met het gebruik van cookies.