Geslaagde update dag
Op 25 oktober jl. vond de tweede update-dag plaats bij het kantoor van Digitale Checklisten. Tijdens deze dag presenteerden de verschillende teams onder andere hun werkprocessen en nieuwe projecten.
Review & preview
Het sales team, de contentmanagers en (software)developers houden elkaar tijdens update dagen op de hoogte van elkaars werkzaamheden. Zo kunnen ze elkaar ondersteunen en bepaalde kwesties vanuit verschillende perspectieven bekijken, met een optimale samenwerking als resultaat. Het thema van de dag was "review & preview". De dag leende zich uitstekend voor een moment van reflectie en een blik op de toekomst. Wat hebben we tot nu toe bereikt? Wat zijn onze doelen voor de komende periode? Deze vragen stonden centraal tijdens de presentaties.
Het succes van het bedrijf is afhankelijk van de teams en de onderlinge samenhang. Hierin blijven we dan ook investeren.
Aldus Lucas Oost Lievense.
Development
Twee van onze developers wonen in het buitenland, maar hebben via een call toch kunnen deelnemen aan de bijeenkomst. Het development team sprak over de ontwikkelingen met betrekking tot het terugplaatsen van de documenten in Digitale Checklisten na de storing. Ook is de nieuwe notificatie feature vol trots gepresenteerd.
Sales en servicedesk
Bij het sales team stond het verloop van de implementatie trajecten centraal. In de presentatie werd duidelijk hoe de applicatie van Digitale Checklisten zo efficiënt mogelijk in het werkproces van de gebruikers kan worden geïmplementeerd. Hierbij vormen structureel werken en overzicht de uitgangspunten. Door duidelijke afspraken te maken, deze goed vast te leggen en op te slaan, kunnen wij een betere service bieden en wordt alles tot in de puntjes van tevoren uitgedacht.
Contentmanagement
De contentmanagers zijn druk bezig met het omzetten van de meest gebruikte checklisten naar handige vragenbomen. De planning werd tijdens deze update dag gepresenteerd. Er zijn inmiddels al slimme vragenbomen toegevoegd aan bestaande checklisten voor koelinstallaties en de vragenbomen voor opslagtanks, gevaarlijke stoffen (PGS 15) en opslaan afvalstoffen staan binnenkort ook klaar voor gebruik. Ook is aan de orde gekomen hoe Digitale Checklisten zich voorbereid op de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen en hoe Digitale Checklisten kan bijdragen bij het opstellen van de standaard toepasbare regels (STTR). Tot slot zijn de ontwikkelingen met betrekking tot de podcast gepresenteerd.
De actieve samenwerking tussen de teams tijdens deze interne dagen bevordert het werkproces en zorgt ervoor dat wij goed klaar staan voor onze klanten. De DC Update dag was dus wederom een groot succes.
Vragen
Mocht je vragen hebben naar aanleiding van bovenstaande, neem dan contact op met je accountmanager of de servicedesk via info@digitalechecklisten.nl / 020 3032052.