Nieuws

  • Controles uitvoeren met Digitale Checklisten tijdens COVID-19

    • 11 maart 2021

    Voor de pandemie voerden onze gebruikers controles uit door bedrijven fysiek te bezoeken. Door de COVID-19-maatregelen zoeken toezichthouders naar andere mogelijkheden om toch goed toezicht te houden. Digitale Checklisten biedt hiervoor de functionaliteit ‘delen’.

    Lees meer Lees meer
  • Vragenboom Rapportageformulier airconditioningsystemen

    • 8 maart 2021

    De afgelopen tijd werkten wij aan een slimme vragenboom voor een checklist voor airconditioningsystemen. De slimme vragen bepalen door middel van de door jouw gekozen antwoorden welk advies van toepassing is terwijl je de checklist doorloopt.

    Lees meer Lees meer
  • Nieuwe PGS 31 checklisten

    • 18 december 2020

    Per 1 juli 2020 is de vernieuwde Activiteitenregeling van kracht. Met deze wijziging zijn de voorschriften van de PGS 31 van kracht. De contentmanagers van DC hebben alle voorschriften van de PGS 31 omgezet naar duidelijke checklistvragen.

    Lees meer Lees meer
  • Een nieuw design voor dossiers

    • 16 december 2020

    Digitale Checklisten geeft dossiers een nieuw design. Daarmee haal je nog meer informatie uit je dossiers. Centraal staat het navigatiemenu met een handige boomstructuur, waarmee je snel de juiste informatie opent. En met de handige overzichten met zoekfuncties vind je altijd wat je zoekt!

    Lees meer Lees meer
  • Pilot drank en horeca gemeente Hoorn

    • 15 december 2020

    Gemeente Hoorn en Digitale Checklisten voeren samen een pilot Verbetering dienstverlening Drank en Horeca uit. In de pilot stapt Hoorn over van pdf-formulieren naar digitale aanvragen voor het verlengen van de exploitatievergunning.

    Lees meer Lees meer

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.